Լրահոս
Ժամանց
19:15
06.04.24
180

Ինչպես հաղթահարել ցերեկային քնկոտությունը

Img default alt hy

Գիշերը քնաբեր ընդունելը չի ​​օգնում ցերեկային քնկոտությանը։ Այս մասին խոսել է սոմնոլոգ Ռոման Բուզունովը։

Բժիշկը պարզաբանել է, որ դեղամիջոցներով անքնության ինքնաբուժումը չի բարելավի գիշերային քունը կամ չի հաղթահարի ցերեկային քնկոտությունը։

Դեղորայքի փոխարեն ավելի լավ է սուրճը փորձել՝ առավոտյան մեկ-երկու բաժակը քնի խանգարման չի հանգեցնի։ Պետք է նաև կանոնավոր մարզվել, հետևել քնի ժամանակացույցին և ընտրել հարմարավետ ներքնակ և բարձ: Գիշերը ննջասենյակը պետք է մութ ու հանգիստ լինի, ավելացրել է Բուզունովը։

Սոմնոլոգը նաև ասել է, որ ցանկացած հարմարավետ դիրք դրական է ազդում քնի որակի վրա։ Հաճախ մարդիկ հնարավորինս հանգստանում են «պտղի դիրքում»: Բացի այդ, որոշ մարդիկ նախընտրում են քնել զուգընկերոջ հետ, իսկ մյուսները՝ մենակ: Պետք է ապավինել սեփական զգացողություններին՝ առողջ քուն ունենալու համար, փոխանցում է Shantnews-ը։